f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · bia | Artykuł PSM

Artykuł PSM
04·12·2005 - 05:02 - Uncle Blues - - Dodaj / przejrzyj komentarze[9]
Znowu jestem zły, bo strasznie długo tłumaczyłem cały artykuł i wszystko mi wcieło. Ograniczę się tylko do ważniejszych rzeczy. Po lewej macie scany gazety, wrzucam je też do BiA3-Informacje.
        
strona 50          
strona 51          
strona 52          
strona 54          
strona 55          
strona 56          
  • Primo, podtytuł Hell's Highway został potwierdzony. secundo - potwierdziły się też moje gdybania co do operacji Market-Garden

  • pierwsze role w BiA:HH grają oczywisćie Matt Baker i Joe "Red" Hartsock. Prowadza oni dwie drużyny zwiadu - co po prostu znaczy, że są na szpicy i to zawsze oni (tzn. MY!) wpadają na wroga pierwsi.

  • Drużyna Bakera zostanie zrzucona niedaleko na północ od Eindhoven

  • w trzeciej części BiA będziemy mieli do czyniania z czymś co Gearbox nazwał "first-person body" Co to znaczy? Spojrzyj w dół, a zobaczysz swoje nogi. W kilku grach to już było, ale nie na taka skalę! Nie zobaczysz tylko swoich nóg, ale też na przykład ile ci jeszcze zostało granatów. Nie masz żadnego przyczepionego do szelek? Zamiast granatami możesz zacząć już rzucać mięsem...

  • Nasi żołnierze reagują na to co się dzieje na około. Pisałem już wcześniej o czterech możliwościach: relaks, patrol, skradanie się i walka. PSM pisze jeszcze o piątym stanie "post-combat". Czyli po wlace. Coś w stylu "Jak cicho... nikt nie strzela. Można się wychylić? Czy ktoś się tam jeszcze czai?" Oczywiście te pięć trybów tyczy sie też niemów i będziemy mogli to wykorzystać.

  • Grafika? PSM ujął to tak: "Now, we've seen quite a bit of next-gen action thus far — including the entire Xbox 360 crop, as well as a handful of in-development PS3 titles — and it's no exaggeration to say that Brothers in Arms stands at the top of the heap thus far. Player models are detailed beyond belief, and environments look, dare we say it, nearly photorealistic." Przy animacji twarzy z jaką mamy do czynienia w BiA:HH "Half Life 2 może zacząć się wstydzić".

  • Na zupełnie nowy poziom wyniesione zostało oświetlenie. Same światło wygląda realistycznie i daje niesamowicie realityczne cienie. Przez co bedziemy mieli do czynienia z fantastycznym klimatem!

  • Kolejną nowościa jest to, że w grze nie będzie żadnych przerw pomiędzy filmami a grą. Ba! Nie będzie żadnych filmów! We wszystkim będziemy uczestniczyć.

  • Skoro jesteśmy przy filmach. PSM pisze, że animacje postaci i wszystkiego co naokoło się porusza są tak niesamowite, że w połączeniu ze wspaniałą grafiką i oświetleniem mometami mamy wrażenie, że oglądamy film. HA! "To jest nawet lepsze od oglądania nawet najlepszych wojennych filmów!"

  • Coś co wszystkich bardzo interesuje - multiplayer. Będą dostępne tryby Deathmatch i Teamdeathmach. W MP będzie system drużyn i dowódca drużyny będzie mógł jak w grze jednoosobowej wydawać rozkazy. Górna granica ilości graczy to będzie minimum 32, ale Gearbox mówi, że chce tę liczbę jeszcze drastycznie wyciągnąć w górę.

  • Trzecia drużyna będzie miała MG, bazookę albo moździeż. Będzie w niej też żołnierz z radiostacją, za pomocą której będzie można wezwać wsparcie lotnictwa.
Jakość skanów jest względnie dobra, więc jeśli chcecie poznać więcej szegółów oraz ogólne spojrzenie Gearboxu na ich nowy tytuł sami przeczytajcie cały artykuł.


Źródło: f·p·p · b·i·a Komentarze[9] | Dodaj




Temat Autor Data  
:)
Ocelot 04·12·2005-06:00  
Odp: odpowiedzialem ci na forum
Wujek Blues 04·12·2005-06:01  
Nie!
B4dM4x 04·12·2005-06:00  
No i...
B4dM4x 04·12·2005-06:00  
ludzie... FORUM!
Wujek Blues 04·12·2005-06:01  
cowy qurwa z tym cod
ss-man 04·12·2005-10:01  
Odp: mylisz sie
moody 04·12·2005-11:01  
Odp: CoD2 to niestety holywoodzka a...
Anonimowy JS 04·12·2005-11:02  
ss-man
ss-man 04·12·2005-14:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 





 « Powrót  


     


Zajrzyj na F·P·P · N·E·W·S
po więcej news'ów ze świata gier FPP.


   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Środa · 15 Maja · 2024
Strona wygenerowana w 0.056945 sek.