f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · bia | Sztuczna inteligencja

ROAD TO HILL 30

Sztuczna inteligencja

Zapomnijcie o Medal Of Honor, zapomnijcie o Call Of Duty, zapomnijcie o Half Life 2 ... Sztuczna inteligencja w Brothers In Arms będzie znacznie przewyższać tę, z która mamy do czynienia w innych grach fps. Gracz zobaczy jaką trudność sprawiała walka w czasie drugiej wojny światowej. Nie ma mowy o atakach w stylu kamikaze czy o pokonaniu armii wroga w pojedynkę.. Grę ma wyróżniać to, że boty w naszej drużynie oraz boty przeciwnika są super inteligentne. To do gracza, po analizie sytuacji, będzie należała decyzja co zrobi jego drużyna.. to on będzie wydawał komendy i on będzie miał wpływ na rozwój sytuacji, to on zadecyduje czy atak będzie przeprowadzony frontalnie czy w stylu ''skradankowym''. Pojawią się czołgi, mnóstwo przeciwników, snajperzy i żołnierze przy ciężkich działach. Po ocenie sytuacji będzie trzeba zadecydować których przeciwników należy wyeliminować jako pierwszych, bądź którą drogą należy się udać aby ukończyć misję z sukcesem. Istotna jest też rola generałów i dowódców w wojskach przeciwnika. Po ich wyeliminowaniu w pierwszej kolejności ataki wroga słabną ponieważ podrzędni żołnierze nie mają planu, nikt im nie nakazuje co mają robić i po prostu cała sytuacja ich przerasta. Jak więc widać będziemy mieli do czynienia nie tylko ze wspaniałym, ale i z bardzo realnym shooter'em.




Temat Autor Data  
S.I.
D.Z.I.X. 03·12·2004-05:01  
Odp: sztuczna inteligencja tak wspa...
Horacy 03·12·2004-14:01  
Odp: jezeli........?
maczek 03·12·2004-16:01  
taktyka niemców
Andronik 05·12·2004-02:02  
Odp: Hmmm
Xelon 05·12·2004-04:00  
Odp: BiA
cullus 09·12·2004-08:01  
Odp: ????
rotfl 09·12·2004-13:01  
Odp: Jak celować w BiA? Proste
AIRBORNBOY 08·12·2005-12:01  
Odp: Brothers in Arms (ocena)
Baker 08·12·2006-03:02  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]Krizz
Aktualizacja: 01·12·2004 - 14:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Piątek · 29 Marca · 2024
Strona wygenerowana w 0.048840 sek.