f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · bia | Archiwum | Strona 11/45

Data:


 « WSTECZ   «  Strona: [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20  »   DALEJ » 


  Poniedziałek · 3 Kwietnia · 2006   -  [2] tematy

Ale jestem na was zły!
04·12·2005 - 03:01 - Uncle Blues - - Dodaj / przejrzyj komentarze[5]
  
Statystyki na stronie nie działają, ankiety też coś się krzaczą i zupełnie nie wiem ile osób stronę odwiedza... wrr! ale jestem zły na was, że nie piszecie żadnych komentarzy, ani na forum słowa nie zostawicie! Generalna mobilizacja! Pospolite ruszenie! Kto żyw - pisze komentarze! Przeczytałeś tego newsa? Koniecznie napisz coś pod nim! To przecież takie proste. BiA.fpp.pl - nie dla idiotów!

Wrr! Ale jestem na was zły! ;)


Źródło: f·p·p · b·i·a Komentarze[5] | Dodaj


Multiplayer dla 32 graczy i więcej!
04·12·2005 - 03:01 - Uncle Blues - - Dodaj / przejrzyj komentarze[1]
  
Dopiero napisałem wam arcyciekawego newsa o trzeciej drużynie, a już pojawiają się nowe informacje! I to jakie!

Rozgrywka sieciowa w BiA:HH niewiele będzie miała wspólnego z poprzednimi częściami! Serwery dla 32 graczy i więcej, podłączanie się w czesie trwania rundy, tworzenie własnych squadów. Jeśli MP w BiA3 będzie taki jak to sobie wyobrażam to EA ze swoim MoH: Airborne może zaczynać się bać!

Nowe informacje tyczą się też wspomnianej wcześniej trzeciej drużyny. Poza cieżkim MG i bazooką będzie czasem dysponowała wyrzutnią granatów. Będzie też mogła wezwać artylerię, bądź poprosić o wsparcie lotnicze za pomocą radiostacji, którą zawsze będzie miała przy sobie.
Kolejny przeciek dotyczy cut-scenek. Nie będzie już typowych, filmowych przerywników! W każdym przerywniku sami będziemy uczestniczyć. Niektóre znich będą w całości, z każdym szczegółem, zaskryptowane, inne będą w części generowane losowo.

Jeśli chcecie więcej ciekawych informacji to przetłumaczcie sobie to (ja nie daję rady...):
  • Man kann jetzt auch Kommandos geben, wenn man über eine Mauer springt.
  • Online Unterstützung mit automatsicher Matschmaking Funktion, bei der ein Squad nach dem Skill des Spielers entsteht.


Źródło: f·p·p · b·i·a Komentarze[1] | Dodaj




  Niedziela · 2 Kwietnia · 2006   -  [2] tematy

PowerPlay o trzeciej części BiA
04·12·2005 - 02:01 - Uncle Blues - - Dodaj / przejrzyj komentarze
  
Gearbox powoli zaczyna dzielić się informacjami o trzeciej części BiA. Parę szczegółów dotyczących samej rozgrywki zdradził niemieckiemu magazynowi o grach komputerowych. Czego się dowiedział PowerPlay o BiA3 możecie przeczytać na 51 stronie jego kwietniowego numeru... albo w serwisie BiA.fpp.pl!

Gearbox już oficjalnie potwierdził to o czym pisaliśmy niedawno. Trzecia częśc będzie sie nazywała Brothers in Arms: Hell's Highway i będzie osadzona w realiach operacji Market-Garden, w rejonie Eidhoven w Holandii.

Tak jak w poprzednich częściach BiA, będziemy mogli dowodzić drużynami. Z tą różnicą, że teraz będziemy mieli pod swoimi rozkazami pałne trzy drużyny! Trzecia drużyna ma obsługiwać ciężki karabin maszynowy Browning 1919. W niektórych misjach Browninga ma zastąpić Bazooka. Nie trzeba chyba nikomu tłumaczyć jakie możwilości taktyczne daje nam ruchome stanowisko CKMu! Tym bardziej, że niechybnie nasi przeciwnicy też dostaną taki bonus...
    


Kolejna nowością jest zachowanie naszych żołnierzy. Będą zwracali uwagę na to co się dzieje naokoło i odpowiednio będą sę zachowywali. Wiadomo nam narazie o czterech możliwościach:
- Relax - żołnirze wykorzystują chwile ciszy na rozprostowanie kości i gogawędki. Już nie będą biegali nerwowo i kryli za przeszkodami choć juz nikt do nich nie strzela...
- Patrol - Juz nie tak spokojni, świadomi niebezpieczeństwa. Staraja się wypatrzeć wroga.
- Stealth - Jeśli widą niemców nieswiadomych ich obecności, będą uważać, żeby się nie zdradzić. Wstrzymanie ognia, szepty i głowa przy ziemii.
- Combat - Jeśli zostaną zauważelni przez wroga zareaguja tak jak to ma w zwyczaju prawdziwy żołnierz! Ten tryb już znamy z poprzednich części ;)

Ważne dla nas jest też to, że Gearbox po raz kolejny potwierdza, że Brothers in Arms: Hell's Highway dostaniemy jeszcze w tym roku!

Źródło: f·p·p · b·i·a Komentarze | Dodaj


Postaw swój dedykowany serwer!
04·12·2005 - 02:01 - Uncle Blues - - Dodaj / przejrzyj komentarze[10]
Dzięki ciężkiej pracy Mp33 z Planet-bia.de teraz każdy może postawić swój dedykowany serwer RtH30 i EiB. Można by powiedzieć, że to rewolucja w grze sieciowej w BiA. Niestety nie ma jeszcze możliwości zdalnego sterowania serwerem, więc trzeba będzie grać mapy po kolei.

Potrzebne do postawienia serwera pliki ściągniesz z naszego serwera FTP

Jesli masz dobre łącze, wolny komputer, może zajmujesz się radiowęzłem w szkole i masz tam podłączony do internetu komputer i jesteś fanem BiA to koniecznie się do mnie odezwij! Postawimy razem pożądny serwer EiB!

Źródło: f·p·p · b·i·a Komentarze[10] | Dodaj




  Środa · 29 Marca · 2006   -  [1] temat

A Bridge too far...
04·12·2005 - 05:00 - Uncle Blues - - Dodaj / przejrzyj komentarze
polscy spadochroniarze  
na tle mosu w Arnhem
Skoro już jesteśmy przy operacji Market-Garden to mam dla was długą i ciekawą misję dla jednego gracza. Odrazu po odpaleniu mapy, widać, że jej autor - Jay inspirował się mostem łączącym oba brzegi Renu w Arnhem. Jay miał świadomość tego, że Amerykanie tam nie walczyli - rejon Arnhem przypadł Anglikom i Polakom (polscy spadochroniarze na zdjęciu z lewej). Dlatego nie napisał wprost, że to most w Arnhem.


Misja pod względem graficznym / technicznym nie jest wykonana dobrze - fakt. Ale autor doskonale posługuje się skryptmi sztucznej inteligencji, co przyćmiewa inne braki mapy. Na dodatek misja jest doskonale zaplanowana. Misja jest naprawdę długa, z 3 może 4 punktami kontrolnymi, na ktorych mozemy sie zatrzymac. Misja jest zdecydowanie trudna, a przez to bardzo wciągająca.
Nie będę was tu zanudzał - ściągnijcie i zobaczcie sami!

Mapę możecie ściągnąć z naszego serwera FTP


Źródło: f·p·p · b·i·a Komentarze | Dodaj




  Niedziela · 26 Marca · 2006   -  [1] temat

Wywiad z Randym Pitchfordem
04·12·2005 - 02:01 - Uncle Blues - - Dodaj / przejrzyj komentarze[4]
Dzisiaj mam dla was wywiad z Randym Pitchfordem, założycielem i prezesem Gearbox Software. Niestety na temat trzeciej części BiA Pitchford nie chciał nic powiedzieć, ale za to wywiad daje nam pewne pojęcie o tym w jakim kierunku idzie rynek gier komputerowych, a przede wszystkim w jakim kierunku idzie samo Gerabox Software, odpowiedzialne przecież za Brothers in Arms.
A oto i fragment wywiadu:
"(...) Randy Pitchford: I have to say that I am really eager to talk about Brothers in Arms for the next generation, but have to take it slow until E3. I can tell you that what the team has been doing is just unbelievable - really... It's amazing what a real next-gen game can look like. What you need to do is to go out and buy the April issue of Official Xbox Magazine - it has a two page teaser about it. The May issue has a cover story - the screenshots should speak for themselves. BiA 3 shows how good real next gen can look. (...)"

Tutaj możecie przeczytać wywiad w całości.


Źródło: f·p·p · b·i·a Komentarze[4] | Dodaj






 « WSTECZ   «  Strona: [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20  »   DALEJ » 


Data:



 :DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Środa · 15 Maja · 2024
Strona wygenerowana w 0.068096 sek.