f·p·p · bia
http://bia.fpp.pl


ROAD TO HILL 30

Sztuczna inteligencja

Zapomnijcie o Medal Of Honor, zapomnijcie o Call Of Duty, zapomnijcie o Half Life 2 ... Sztuczna inteligencja w Brothers In Arms będzie znacznie przewyższać tę, z która mamy do czynienia w innych grach fps. Gracz zobaczy jaką trudność sprawiała walka w czasie drugiej wojny światowej. Nie ma mowy o atakach w stylu kamikaze czy o pokonaniu armii wroga w pojedynkę.. Grę ma wyróżniać to, że boty w naszej drużynie oraz boty przeciwnika są super inteligentne. To do gracza, po analizie sytuacji, będzie należała decyzja co zrobi jego drużyna.. to on będzie wydawał komendy i on będzie miał wpływ na rozwój sytuacji, to on zadecyduje czy atak będzie przeprowadzony frontalnie czy w stylu ''skradankowym''. Pojawią się czołgi, mnóstwo przeciwników, snajperzy i żołnierze przy ciężkich działach. Po ocenie sytuacji będzie trzeba zadecydować których przeciwników należy wyeliminować jako pierwszych, bądź którą drogą należy się udać aby ukończyć misję z sukcesem. Istotna jest też rola generałów i dowódców w wojskach przeciwnika. Po ich wyeliminowaniu w pierwszej kolejności ataki wroga słabną ponieważ podrzędni żołnierze nie mają planu, nikt im nie nakazuje co mają robić i po prostu cała sytuacja ich przerasta. Jak więc widać będziemy mieli do czynienia nie tylko ze wspaniałym, ale i z bardzo realnym shooter'em.

--------------------------------------
Aktualizacja: 01·12·2004 - 14:01




© 2000-2001 f·p·p productions.
http://fpp.pl, [email protected]

Wyrukowano dnia 2024-04-29, 18:25, z 172.69.58.79 (172.69.58.79)
Strona dostępna online pod adresem: http://bia.fpp.pl/?pl:pages:show:22:::

DRUKUJ | Powrót